Samochody z odzyskiem wody RECYKLING

  • Zabudowy wykonywane na podwoziach od 18T do 40T
  • Pompa ssącą typu krzywkowego o wydatku od 1200m3/h do 10000m3/h lub łopatkowe chłodzone cieczą/powietrzem o wydatku do 3200m3/h.
  • Możliwość zamontowania pomp łopatkowych luz z pierścieniem wodnym.
  • Pompa wodna wysokociśnieniowa nurnikowa przystosowana do pracy z wodą odzyskaną – wydajność do 500l/min i 250bar
  • Zbiornik cylindryczny dzielony przegrodą stałą lub ruchomą wykonany ze stali samopasywującej typu COR-TEN lub ze stali nierdzewnej (kwasoodpornej np. AISI 304 lub 316)
  • System RECYKLINGU – wielostopniowy zapewniający odseparowanie frakcji stały o wielkości do 50 mikronów
  • Dodatkowe doczyszczanie wody po recyklingu poprzez użycie flokulantu (polimeru). Zapewnia odseparowania frakcji stałych o wielkości do 5 mikronów. – (zobacz film)
  • Powyższy system zapewnia wielokrotne zwiększenie żywotności pompy wysokociśnieniowej, dysz do czyszczarnia kanalizacji, jak również linii wodnej i wszystkich zaworów zamontowanych na niej.
  • Niezależny system regulacji obrotów (podwozie/pompa wodna/pompa ssąca) wraz z modemem do zdalnej diagnostyki umożliwiający kontrole ustawień parametrów zabudowy przez serwis producenta.
  • Niezależna praca pomp pozwala w znacznym stopniu zmniejszyć zużycie paliwa.